Training Maandag 10 April 2017 - 20:30

Programma: KickBoxing
Extra informatie
Trainer: Yenci (afmelden Mark 06-57334220)

Bokshandschoenen en scheenbeschermers aan! Flitsende combinaties! Smijten met gewichten!

En alles met één doel: "RESULTAAT"

Kick Boxing is een perfecte mix van Fitness en Boksen. Middels het maken van combinaties, slippen, duiken en ontwijken van stoten, trappen en trainen met speedladders, ketllebells en battleropes, wordt je gevormd tot een keiharde afgetrainde atleet.

KickBoxing
  • tijdens de les staat conditie trainen voorop, waarbij kickboksen wordt gebruikt als middel.
  • Ik deze les wordt enkel en alleen op de handschoenen, scheenbeschermers en soms licht op het lichaam geraakt.
  • Nooit op het hoofd, dus je kunt je bitje thuislaten
Spiergroepen: Spier groep Abdominals Spier groep Back Spier groep Biceps Spier groep Chest Pectoralis Major Spier groep Gluteus Maximus Spier groep Lattisimus Dorsi Spier groep Triceps Spier groep Schouders voor Spier groep Schouders achter Spier groep Hamstrings Spier groep Kuiten Gastrocnemius Spier groep Quadriceps Spier groep Trapezius Spier groep Obliques

Om aan te melden voor deze workout dien je in te loggen.

Deelnemers

1.
Marcia

Marcia

2.
Sheila

Sheila

3.
Ingrid

Ingrid

4.
Odette

Odette

5.
Evelien

Evelien

buddy

Voeg deelnemer toe
aan je buddies!

OPSLAAN

Voeg een bovenstaande deelnemer toe als buddy!

× KickBoxing Maandag 10 April 2017 - 20:30

Om aan te melden voor deze workout dien je in te loggen.

DEELNEMERS: ( 5 / 16 )
1.
Marcia

Marcia

2.
Sheila

Sheila

3.
Ingrid

Ingrid

4.
Odette

Odette

5.
Evelien

Evelien

buddy

Voeg deelnemer toe
aan je buddies!

OPSLAAN

Voeg een bovenstaande deelnemer toe als buddy!
Extra informatie

Trainer: Yenci (afmelden Mark 06-57334220)
Bokshandschoenen en scheenbeschermers aan! Flitsende combinaties! Smijten met gewichten!

En alles met één doel: "RESULTAAT"

Kick Boxing is een perfecte mix van Fitness en Boksen. Middels het maken van combinaties, slippen, duiken en ontwijken van stoten, trappen en trainen met speedladders, ketllebells en battleropes, wordt je gevormd tot een keiharde afgetrainde atleet.

KickBoxing

tijdens de les staat conditie trainen voorop, waarbij kickboksen wordt gebruikt als middel.

Ik deze les wordt enkel en alleen op de handschoenen, scheenbeschermers en soms licht op het lichaam geraakt.

Nooit op het hoofd, dus je kunt je bitje thuislaten

Spiergroepen: Spier groep Abdominals Spier groep Back Spier groep Biceps Spier groep Chest Pectoralis Major Spier groep Gluteus Maximus Spier groep Lattisimus Dorsi Spier groep Triceps Spier groep Schouders voor Spier groep Schouders achter Spier groep Hamstrings Spier groep Kuiten Gastrocnemius Spier groep Quadriceps Spier groep Trapezius Spier groep Obliques