Training Woensdag 9 Januari 2019 - 19:30

Programma: KickBoxing
Extra informatie
Trainer: Yenci (afmelden Mark 06-57334220)

Bokshandschoenen aan! Flitsende combinaties! Smijten met gewichten!

En alles met één doel: "RESULTAAT"

Cross Boxing is een perfecte mix van Fitness en Boksen. Middels het maken van combinaties, slippen, duiken en ontwijken van stoten, trainen met speedladders, ketllebells en battleropes, wordt je gevormd tot een keiharde afgetrainde atleet.

KickBoxing
  • tijdens de les staat conditie trainen voorop, waarbij kickboksen wordt gebruikt als middel.
  • Ik deze les wordt enkel en alleen op de handschoenen, scheenbeschermers en soms licht op het lichaam geraakt.
  • Nooit op het hoofd, dus je kunt je bitje thuislaten
Spiergroepen: Spier groep Abdominals Spier groep Back Spier groep Biceps Spier groep Chest Pectoralis Major Spier groep Gluteus Maximus Spier groep Lattisimus Dorsi Spier groep Triceps Spier groep Schouders voor Spier groep Schouders achter Spier groep Hamstrings Spier groep Kuiten Gastrocnemius Spier groep Quadriceps Spier groep Trapezius Spier groep Obliques

Voor dit event dien je ingelogd te zijn.

Deelnemers

1.
Dennis

Dennis

2.
Odette

Odette

3.
Sheila

Sheila

4.
Samantha

Samantha

5.
Chris

Chris

6.
Evert

Evert

7.
Nico

Nico

buddy

Voeg deelnemer toe
aan je buddies!

OPSLAAN

Voeg een bovenstaande deelnemer toe als buddy!

× KickBoxing Woensdag 9 Januari 2019 - 19:30

Voor dit event dien je ingelogd te zijn.


DEELNEMERS: ( 7 / 16 )
1.
Dennis

Dennis

2.
Odette

Odette

3.
Sheila

Sheila

4.
Samantha

Samantha

5.
Chris

Chris

6.
Evert

Evert

7.
Nico

Nico

buddy

Voeg deelnemer toe
aan je buddies!

OPSLAAN

Voeg een bovenstaande deelnemer toe als buddy!
Extra informatie

Trainer: Yenci (afmelden Mark 06-57334220)
Bokshandschoenen aan! Flitsende combinaties! Smijten met gewichten!

En alles met één doel: "RESULTAAT"

Cross Boxing is een perfecte mix van Fitness en Boksen. Middels het maken van combinaties, slippen, duiken en ontwijken van stoten, trainen met speedladders, ketllebells en battleropes, wordt je gevormd tot een keiharde afgetrainde atleet.

KickBoxing

tijdens de les staat conditie trainen voorop, waarbij kickboksen wordt gebruikt als middel.

Ik deze les wordt enkel en alleen op de handschoenen, scheenbeschermers en soms licht op het lichaam geraakt.

Nooit op het hoofd, dus je kunt je bitje thuislaten

Spiergroepen: Spier groep Abdominals Spier groep Back Spier groep Biceps Spier groep Chest Pectoralis Major Spier groep Gluteus Maximus Spier groep Lattisimus Dorsi Spier groep Triceps Spier groep Schouders voor Spier groep Schouders achter Spier groep Hamstrings Spier groep Kuiten Gastrocnemius Spier groep Quadriceps Spier groep Trapezius Spier groep Obliques